Vad händer hos kennel Langgrubban?

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Anna-Karin - 10 april 2009 19:19

Glad påsk önska vi alla våra vänner, två- och fyrbenta!


Har återvänt från Blåkulla och befinner mig nu i Bruks...

Dagen har varit härlig. Det var några minus under natten så på fm åkte vi en skatetur på skaren. Hundarna fick nöja sig med morgonpromenad (hundrundan, 3500 steg :-) och sedan vara hemma i stugan. Jag tror att det var andra gången i år jag åker skidor utan hund... men det var jätte härligt. Liv och jag såg 4 ripor och en larv. " Mamma nu åker vi i riktiga ripskogen. Å mamma, titta här! Vilka jätte spår, det måste vara morfar ripa som gått här!"


Mim är under drillning i apporten och dressyr. Idag har vi slipat positionerna. Hon är rolig att jobba med. Imorgon ska vi på fjället hela dagen och ha date med "morfar ripa". Det ska bli fint väder, så vi ska bara njuta av påskledigheten och varandra (Mim och jag alltså).


*** A-K

Ovido - Quiz & Flashcards