Vad händer hos kennel Langgrubban?

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anna-Karin - 26 maj 2009 15:52

Bilen kan vara tillbaka om en vecka! Det första datumet vi fått för uthämtning. Vi håller tummarna.


Efter utställningen har vi varit helt slutkörda, så igår låg både herr P och jag i feber/magsjuka. Hua. Idag var jag tvungen att åka och ställ lite på jobbet, men kallsvettades rejält för varje repa i korridoren som avverkades. Peppade mig själv med "no pain - no game", som en av eleverna lärde mig. Det kändes bätte än "att gilla läget".


Har precis uppdaterat SPK:s hemsida och annonsen om årsmötet. Ser grymt fram emot den helgen, då är det nästan semester och en skön avstamp mot hundlivet som väntar. Ska bestämma mig under kvällen vilka hundar vi ska ställa på söndagen. Är lite sugen nu efter helgen, men det är ju som att gå på cirkus står jag fortfarande fast vid... fast å andra sidan så gillar jag ju att spexa.


Nu ska vi se till att hålla formen så ska det nog gå bra...rund... ja det är också en form. *** A-K

Ovido - Quiz & Flashcards